Glitter Text

Friday, April 9, 2010

my feelings

ari ni hati n perasaan aku bercampur2..macam rojak..
serba x kena..sedih..marah..happey..geram..terkilan..ceria..
marah org lain..anak2 jd mangsa..
dgr masalah teman2..masalah sendiri x tau nak ngadu kat saper..
perasan marah..marah..geram..geram..yg byk dlm hati aku..
mula teringat blk masa lampau..perkara2 yg x puashati..
saper yg buat aku jd camnie..dia n sebelah dia..
mereka yg melampau..rasa diri sendiri yg terbaik..suka mencari keburukan aku..
sedangkan mereka ini terutama 'dia'..d whole 'group'...worse...
doa aku...sedar diri..berubahlah..atau akan menderita sampai tua..
tuhan tunjuklah kebenaran MU padanya...
dalam byk perasaan aku yg mcm royak tu....
yg terbaik aku pilih...yg gembira dan ceriaaa ajer...
MAKE IT LIFE HAPPENING



No comments:

Post a Comment